آرنولد: استرالیا تیمی متکبر نیست، بورکلمانس: در هر بازی به دنبال 3 امتیاز هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربیان تیم های ملی استرالیا و اردن پس از نخستین رویارویی در جام ملت های آسیا 2019 به اظهارنظر پرداختند.

آرنولد: استرالیا تیمی متکبر نیست، بورکلمانس: در هر بازی به دنبال 3 امتیاز هستیم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال استرالیا امروز (یکشنبه) در نخستین بازی خود از گروه B جام ملت های آسیا 2019 در امارات با نتیجه یک بر صفر مغلوب اردن شد تا آغازی تلخ داشته باشد.

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا در نشست خبری پس از بازی با اردن گفت: بازی را به آرامی و خوب آغاز کردیم و در نیمه دوم مسلط بر زمین بودیم. می توانستیم به پیروزی برسیم، اما موفق نشدیم. ما تیمی متکبر نیستیم، اما وقتی سخت به چیزی اعتقاد دارید و فکر می کنید پیروز می شوید، آن چیز به دست خواهد آمد. اردن تیم قدرتمند و با روحیه ای بود و پیروزی امروز آنها کار استرالیا را در مرحله گروهی سخت می نماید.

وی اضافه نمود: وقتی بازنده می شوید باید چیزهایی را بیاموزید. باید آنالیز کنیم ببینیم چه اتفاق هایی در بازی امروز رخ دادند و به اتمسفر رقابت ها بازگردیم. شکست بعدی می تواند به معنای بازگشت استرالیا به خانه باشد. در نیمه دوم بازی با اردن فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما از دست دادیم. اردن عملکرد خوبی داشت و باید به آنها تبریک بگوییم.

ویتال بورکلمانس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال اردن نیز گفت: ابتدا از بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که ارائه دادند، قدردانی می کنم. آنها پیروز شدند، زیرا روحیه پرکوشش و مبارزی از خود نشان دادند. پیش از این نیز بارها گفته بودم که بازیکنان اردن باید خودشان را باور داشته باشند و بدانند می توانند در زمین بدرخشند. این اتقاق در بازی امروز برابر استرالیا رخ داد. اردن باید در هر بازی برای کسب سه امتیاز کوشش کند.

سرمربی اردنی ها ادامه داد: از طرفداران اردن به خاطر حمایت پرشورشان قدردانی می کنم و به دنبال نتایج بهتر در ادامه جام ملت های آسیا هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4284

به "آرنولد: استرالیا تیمی متکبر نیست، بورکلمانس: در هر بازی به دنبال 3 امتیاز هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرنولد: استرالیا تیمی متکبر نیست، بورکلمانس: در هر بازی به دنبال 3 امتیاز هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید