اعزام تیم های رول بال استان قم به تاکستان و طبس

به گزارش مهسان بلاگ، حمیدرضا جلیلی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: هیئت اسکیت استان قم تا سرانجام سال 97 برگزاری رویدادهای مختلف استانی و برون استانی را در دستور کار دارد و بر این اساس، اعزام اسکیت بازان قمی به المپیاد استعدادهای ورزشی برتر کشور یکی از برنامه پیش رو برای هیئت اسکیت قم است.

اعزام تیم های رول بال استان قم به تاکستان و طبس

وی اضافه نمود: المپیاد استعدادهای برتر اسکیت کشور آذرماه در بندر عباس برگزار می گردد و تیم های استان قم در 4 رده سنی و در 2 بخش پسران و دختران عازم این مسابقات می شوند.

رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: اعزام تیم های منتخب استان قم به دور دوم لیگ برتر رول بال مردان و زنان کشور دیگر برنامه پیش روی هیئت اسکیت است به طوری که تیم شهرنورد قم در هر دو بخش مردان و زنان عازم شهرهای طبس و تاکستان می گردد تا با رقبای خود در دور برگشت دیدار کند.

جلیلی بیان داشت: پیش از این نیز 2 تیم از استان قم در لیگ برتر اینلاین هاکی کشور شرکت داشتند که دور رفت این مسابقات در تهران برگزار گردید و هر دو تیم در رده سوم قرار گرفتند همچنین لیگ استانی رشته به تل هاکی نیز به خاتمه دور رفت رسیده و دور برگشت آن شروع می گردد.

وی در پاسخ به علت عدم حضور تیم هیئت قم به عنوان دومین تیم قمی در دور برگشت لیگ رول بال بیان کرد: تیم هیئت قم با وجود کسب رتبه پنجم و بهتر از شهرنورد که رتبه هشتم دور رفت را کسب کرد به دلیل ناداوری ها و همچنین عدم پاسخگویی به مکاتبات و پیگیری های انجام شده توسط کمیته مربوطه در فدراسیون از ادامه مسابقات انصراف داده است.

رئیس هیئت اسکیت استان قم توضیح داد: حضور مربی و ورزشکاران آموزشگاه اسکیت پرشین قم جهت استعدادیابی، و اجرای حرکات نمایشی در دبستان شهیدان کشتکار منطقه پردیسان از اقدامات هیئت اسکیت استان قم در آبان ماه بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2873

به "اعزام تیم های رول بال استان قم به تاکستان و طبس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم های رول بال استان قم به تاکستان و طبس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید