انتقاد فرماندار بروجرد از توقف ساخت پل شهدای دانش آموز این شهر

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رضا آریایی عصر پنج شنبه در جلسه آنالیز مسائل و مسائل شورای اسلامی شهر بروجرد با انتقاد از تاخیر در ساخت پل شهدای دانش آموز این شهر، گفت: متاسفانه در تکمیل و ساخت برخی پروژه های عمرانی بروجرد مسئولان بیشتر حرف می زنند و کمتر عمل می نمایند. وی، اضافه کرد: در حال حاضر در تکمیل پل شهدای دانش آموز بروجرد همه پشت ما را خالی نموده اند.

انتقاد فرماندار بروجرد از توقف ساخت پل شهدای دانش آموز این شهر

فرماندار بروجرد، توضیح داد: در حال حاضر پیمانکار جدید برای ادامه ساخت این پل انتخاب گردیده است که در روزهای آتی مسائل موجود حل خواهد شد. آریایی، ادامه داد: قرار بود پل شهدای دانش آموز بروجرد در 22 بهمن ماه امسال افتتاح گردد اما امروز شاهد متوقف شدن این پروژه در بروجرد هستیم. وی، اضافه کرد: به احتمال زیاد عرشه پل تا انتها امسال ساخته گردد که اگر تکمیل پل به سال آینده موکول گردد به طور قطع اعتباری میلیاردی لازم دارد و ممکن است ادامه روند ساخت را سخت تر کند.

فرماندار بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام کارگروهی در بروجرد، گفت: اگر در شرایط فعلی امور به صورت گروهی انجام نگردد نمی توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

آریایی، تاکید نمود: شورای اسلامی شهر بروجرد سال اول کاری خود را با فراز و نشیب هایی پشت سر گذاشت و امسال تجربیات زیادی کسب نموده است.

وی، اضافه کرد: اعضای شورا امسال می دانند که به چه شیوه ای عمل نمایند و این نشست ها نشان دهنده این است که قرار است اتفاقات خوبی در شهر بیفتد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1798

به "انتقاد فرماندار بروجرد از توقف ساخت پل شهدای دانش آموز این شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد فرماندار بروجرد از توقف ساخت پل شهدای دانش آموز این شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید