اپل بار دیگر میزان فراوری آیفون های جدید را کاهش داده است

به گزارش مهسان بلاگ، بعد از این که گزارش های متعددی در رابطه با تقاضای پایین تر از حد انتظار آیفون های جدید منتشر شد، در این خبرها آمده بود که اپل میزان فراوری آیفون های XR، XS و XS مکس را کاهش داده است. اما روز گذشته، در گزارشی جدید، اعلام شد که اپل بار دیگر دست به کاهش فراوری آیفون های جدید خود زده است.

اپل بار دیگر میزان فراوری آیفون های جدید را کاهش داده است

همانند دیگر موارد مشابه، در رابطه با این اقدام هم گفته می گردد که ارتباط مستقیمی با آمار پایین تقاضا دارد. این خبر به گستردگی این کاهش فراوری چندان نپرداخته ولی در آن آمده برخی از تامین کنندگان تایوانی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته اند. در حقیقت، یکی از کمپانی های تایوانی برای اینکه بتواند با این موضوع کنار بیاید، ناچار به اخراج 110 نفر از کارکنان خود شده است. علاوه بر این، تامین کننده لنز دوربین های آیفون که یک شرکت تایوانی به نام Largan Precision است حالا انتظار دارد که برای ماه نوامبر با کاهش جدی در سود خود روبرو گردد.

در ضمن باید خاطرنشان کنیم از شرکت TSMC که سازنده تراشه های A12 Bionic است، خواسته شده آمار فراوری خود را کاهش دهد. البته برخلاف دیگر شرکت ها، از آنجایی که TSMC تراشه کایرین 980 موجود در گوشی های هواوی میت 20 و آنر مجیک 2 را می سازد، چندان تحت تاثیر این موضوع قرار نگرفته است.

با توجه به اینکه اپل دیگر آمار فروش آیفون های خود را اعلام نمی کند، تنها نشانه مبنی بر میزان محبوبیت آیفون ها به وسیله درآمد حاصل از فروش آن ها خواهد بود. اما با توجه به اینکه آیفون ها قیمت بسیار بالایی دارند، احتمالا به این زودی ها کاهش فروش آن ها تاثیر محسوسی در درآمدهای شرکت اپل نخواهد داشت.

منبع: Phone Arena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3167

به "اپل بار دیگر میزان فراوری آیفون های جدید را کاهش داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل بار دیگر میزان فراوری آیفون های جدید را کاهش داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید