بازرسان صنفی با حکم ماموریت به دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه می نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، معاون گردشگری استان تهران در جلسه توجیهی بازرسان صنفی طرح تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی گفت: پیش از هرگونه نظارتی بازرسان موظف به ارائه حکم ماموریت به مدیر مجموعه هستند.

بازرسان صنفی با حکم ماموریت به دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، شهرام علیمحمدی در این باره گفت: این بزرگترین طرح نظارتی است که با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران و تهران با مشارکت 70 بازرس آموزش دیده صنفی اجرا می گردد که امیدواریم موجب بهبود کیفیت خدمات دفاتر خدمات مسافرتی در ایام نوروز 98 گردد.

علیمحمدی گفت: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی توجه داشته باشند حکم ماموریت بازرسان صنفی از طرف معاونت گردشگری و ممهور به امضا و مهر اداره حراست اداره کل میراث فرهنگی استان تهران با درج مشخصات شخص بازرس صادر شده است.

او اعلام کرد: بازرسان صنفی قطعا بر اساس شیوه نامه ابلاغ شده کار نظارت را انجام می دهند و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز بند (ب) صرفا موظف به انجام همکاری در پاسخ به سوالات مرتبط هستند.

معاون گردشگری استان تهران از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه در خواست خارج از ضوابط شیوه نامه، عملکرد غیر حرفه ای و همچنین موارد مشکوک موارد را سریعا به شماره 88934844 الی 5 اعلام نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14701

به "بازرسان صنفی با حکم ماموریت به دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسان صنفی با حکم ماموریت به دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید