تبریز، تکسیرا: نباید در ضد حملات غافلگیر شویم، کوشش می کنیم تعطیلات لیگ لطمه ای به تیم نزند

به گزارش مهسان بلاگ، تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می دانیم فردا بازی سخت و مقابل تیمی خواهیم داشت که خوب سازماندهی شده است. - اخبار استانها -

تبریز، تکسیرا: نباید در ضد حملات غافلگیر شویم، کوشش می کنیم تعطیلات لیگ لطمه ای به تیم نزند

به گزارش خبرنگاران از تبریز، تکسیرا در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان برابر ماشین سازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: می دانیم فردا بازی سخت و مقابل تیمی خواهیم داشت که خوب سازماندهی شده است. ماشین سازی تیمی است که سعی می نماید خوب دفاع نموده و سپس حمله کند. به همین دلیل باید تمرکز داشته و حواس مان جمع باشد تا در ضد حملات غافلگیر نشویم. ماشین سازی بازیکنان خوبی دارد و مربی باتجربه در اختیار داشته که لیگ را می شناسد. فردا باید به بهترین نحو بازی نموده تا به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی اضافه نمود: هر بازی حکم فینال را دارد و باید این بازی را ببریم. تکرار می کنم باید فردا تمرکز داشته تا بتوانیم سه امتیاز را کسب نموده و به راهمان ادامه دهیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان توضیح داد: در درجه اول همانطور که می دانید تغییر و تحولاتی در سپاهان بوجود آمده و بازیکنان متوجه شده اند ایده و نظرات سرمربی چه چیزی است. این موضوع نمی تواند در یک روز یا دو روز مثمرثمر باشد. پیاده کردن این تفکرات احتیاج به زمان داشت.

تکسیرا در مورد محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا گفت: در بازی قبلی محرومانی داشتیم، اما بازیکنان جانشین خوب کار نموده و غیبت سایر بازیکنان محسوب نبود. بازیکنان ما آمادگی هر شرایطی را دارند. میلاد سرلک و رسول نویدکیا مصدوم هستند و همراه تیم نیامده اند.

وی درباره اینکه سپاهان بیشتر روی ضربات ایستگاهی گل می زند و آیا این تیم تاکتیک دیگری دارد یا نه، گفت: ایرانپوریان، سعید آقایی، خالد شفیعی، پورقاز و سیاوش یزدانی برای ما گلزنی نموده اند. مسلم است که کی روش استنلی به خاطر اینکه در خط هجومی بازی می نماید و قدرتی که دارد، از او استفاده نموده ایم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با تعطیلی لیگ مطرح نمود: همه کوشش مان را می کنیم که این تعطیلات لطمه ای به تیم نزند. طبیعی بود که می خواستیم مداوم به روندمان ادامه دهیم، اما این دست ما نبود و باید خودمان را با شرایط وقف دهیم.

تکسیرا در خصوص تفاوت جو تبریز و اصفهان گفت: برای من جای افتخار دارد که دوباره به تبریز آمده ام. با دوستان حرفه ای کار نموده و افتخار می کنم دوباره به اینجا آمده ام چون برخورد خوبی با من داشته اند. از همه مهم تر، بیشتر سرمربی کنارمان بوده که به راهش ادامه داده و به اهدافش دست پیدا نموده است.

وی در رابطه با اینکه چه نمره ای به تیمش می دهدف گفت: از یک تا 20، نمره 20 را می دهم. تبریز|ماشین سازی و سپاهان در غیاب 4 بازیکن به میدان می روند

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3055

به "تبریز، تکسیرا: نباید در ضد حملات غافلگیر شویم، کوشش می کنیم تعطیلات لیگ لطمه ای به تیم نزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، تکسیرا: نباید در ضد حملات غافلگیر شویم، کوشش می کنیم تعطیلات لیگ لطمه ای به تیم نزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید