تجربه یک روز هیجان انگیز در پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا

به گزارش مهسان بلاگ، آنتالیا شهر ساحل و تفریحات آبی! اغلب کسانی که آنتالیا را برای سفر خودشان انتخاب می نمایند قصد رفتن به سمت ساحل ها و پارک های آبی جذاب این شهر را دارند. دولت ترکیه با درک این موضوع اقدام به ارائه پارک های آبی با امکانات و خدمات فوق العاده ای کرده است تا بتواند در زمینه گردشگران زیادی را به سمت شهر آنتالیا جذب کند، یکی از این اقدامات پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا است که از آن می توان به عنوان یکی از معروف ترین پارک های آبی ترکیه نام برد. این مجموعه آبی تفریحی به دلیل امکانات بسیار خوبی که دارد انتخاب اول تمامی مسافران شهر آنتالیا است.

تجربه یک روز هیجان انگیز در پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا

خبرنگاران در این مطلب برای آنالیز کامل مشهورترین پارک آبی کشور ترکیه که پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا باشد، آماده است؛ اگر شما هم قصد رفتن به سمت این مجموعه تفریحی فوق العاده را دارید بهتر است که قبل از رفتن با امکانات و هزینه های مربوط به ورودی های آن آشنا شوید. پس با ما در ادامه همراه باشید.

معرفی پارک آبی لند آو لجندز | The land of legends Aqua Park

پارک آبی لند آو لجندز، معروف ترین و بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود و این شهرت خودش را از وسایل و امکانات با کیفیتی که دارد نیز برخوردار است.

لند آو لجندز در آنتالیا فرصتی برای تفریح در فضایی امن و بی نظیر را فراهم می آورد و از جمله امکانات این پارک آبی امکان شنا با دلفین ها، غواصی و تماشای موجودات دریایی، ارتباط با نهنگ های سفید عظیم جثه و پنگوئن های جذاب و بامزه است.

یکی دیگر از جذابیت هایی که در مجموعه آبی لند آو لجندز در آنتالیا می توانید از آن بهره مند باشید، سینمای 5 بعدی است که از کیفیت بسیار خوبی هم بهره مند بوده و می تواند یک روز مهیج و فوق العاده را در سفر به آنتالیا برایتان بسازد.

تا اینجا تنها به بخشی از جذابیت های پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا اشاره نمودیم، در ادامه بیشتر و کاملتر با این مجموعه مشهور آبی آشنا خواهید شد.

پاک آبی لند آو لجندز آنتالیا در فاصله 30 کیلومتری از مرکز این شهر در محله بلچ قرار گرفته است؛ در حقیقت این پارک بخشی از یک هتل 5 ستاره است و سالانه مسافران زیادی را در فصل تابستان به سمت خوب جذب می نماید. این پارک برای مسافران شرایطی را فراهم آورده است تا با بودن در کنار موجودات دریایی دو مفهوم هیجان و آرامش را یکجا درک نمایند.

برای کسانی که اهل تفریحات هیجان انگیز هستند، وسایلی مهیج نظیر رودخانه وحشت، چاله فضایی، رفتینگ با سرعت و سینمای 5 بعدی از جمله مواردی است که می تواند یک روز عالی و پر انرژی را برای بازدیدنمایندگان فراهم می آورد. اگر هم به دنبال کسب آرامش هستید می توانید به سمت استخر موج و جکوزی بروید و کاملا ریلکس کنید.

بخش های مختلف پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا

پارک آبی لند آو لجندز همانطور که گفتیم یکی از مشهورترین مجموعه های آبی این شهر است و یکی از دلایل این شهرت وسایل و امکانات خوبی است که در آن به کار برده شده است. در این پارک 8 استخر، 43 سرسره، یک سینمای 5 بعدی، دلفیناریوم و … وجود دارد و هر کدام از این وسایل می تواند تجربه ای متفاوت در اختیار بازدیدنمایندگان قرار دهد.

  • استخر موج، شبیه سازی سواحل دریا

خوب ما در ابتدا هم گفتیم که این پارک آبی تلفیقی از آرامش و هیجان را در کنار هم دارد.

استخر موج برای بازدیدنمایندگان امواجی از سواحل دریا را شبیه سازی می نماید و از گوشه و کنار صخره ها امواجی مصنوعی را ایجاد می نماید و آب را با شناب درون استخر می ریزد. استفاده از این بخش محدودیت سنی 12 سال دارد و افراد زیر این سن احتیاج به همراه دارند.

مدت زمان استفاده: 12 دقیقه

  • استخری برای فعالیت های آبی

اصلی ترین استخر مجموعه آبی لند آو لجندز همین جا است. ورود به این استخر محدودیت سنی بالای 12 سال نیز دارد. افراد زیر این سن می بایست همراه داشته باشد.

مدت زمان استفاده: 12 دقیقه

  • جکوزی

برای استفاده از بخش جکوزی حداقل سن مجاز افراد 12 سال به بالا است، در صورتی که افرادی زیر این سن می خواهند وارد این بخش شوند، می بایست یکی از افراد خانواده یا فردی بزرگتر همراه آن ها باشد.

مدت زمان استفاده: 12 دقیقه

  • شناور تنبل برای کسانی که دنبال آرامش هستند!

لذت قایق سواری با قایق های بادی را در استخر که به شکل رودخانه آرام شبیه سازی شده را از دست ندهید. ورود به این بخش محدودیت سنی بالای 12 سال نیز دارد. افراد زیر این سن می بایست همراه داشته باشد.

مدت زمان استفاده: 12 دقیقه

  • استخر توپ و موج، تجربه لحظاتی پر از آدرنالین

فرصتی مناسب برای تخلیه انرژی، استخر توپ و موج این امکان را فراهم می آورد تا با بازی های دست جمعی با توپ و موج بتوانید لحظاتی پر از آدرنالین را تجربه کنید. ورود به این بخش محدودیت سنی بالای 12 سال نیز دارد. افراد زیر این سن می بایست همراه داشته باشد.

مدت زمان استفاده: 12 دقیقه

  • رودخانه وحشی با امواجی خروشان!

در رودخانه وحشی باید با امواج خروشان مصنوعی که در این استخر وجود دارد دست و پنجه نرم کنید و با قایق های بادی که سوار هستید به این طرف و آن طرف بروید. ورود به این بخش محدودیت سنی بالای 12 سال نیز دارد. افراد زیر این سن می بایست همراه داشته باشد.

مدت زمان استفاده: 12 دقیقه

  • استخر ویژه برای بچه ها زیر 12 سال

همانطور که مشاهده کردید برای ورود به تمای بخش هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، محدودیت سنی زیر 12 سال وجود داشت، اما خوب این مجموعه برای بچه ها زیر 12 هم تمهیداتی را در نظر گرفته تا آن ها هم از این مجموعه دست خالی برنگردند. از همین در این پارک آبی استخری هم برای بچه ها در نظر گرفته شده تا بتوانند لحظات خوشی را در آن بگذرانند.

آشنایی با بعضی از سرسره های پارک آبی لند آو لجندز

یکم بالاتر گفتیم که نزدیک به 43 سرسره در پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا وجود دارد، از همین رو ما در ادامه چند مورد از آن ها را نام خواهیم برد. برای آشنایی بیشتر با سرسره های های این مجموعه آبی می توانید به سایت پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا مراجعه کنید.

تماشای تصاویر و فیلم های 5 بعدی پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا

یکی از امکانات جذابی که در مشهورترین پارک آبی ترکیه وجود دارد، سینمای 5 بعدی است. سالن این سینما ظرفیت پذیرش 96 نفر را دارد و فیلم های هیجان انگیز با افکت های ویژه ای در آن بخش می گردد. با توجه به اینکه این سینما درون پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا واقع است توصیه می گردد در حین ورود به آن خودتان را برای افکت هایی که همراه با آب هستند آماده کنید. علاوه بر این ضروری است بدانید که پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا دارای 12 جلوه ویژه است که از جمله آنها می توان فواره های جادویی، جت های آبی، لوله های مه ساز، لیزر، موشن سه بعدی و … نیز اشاره نمود.

مدت زمان برنامه های سینمای 5 بعدی حدود 20 دقیقه است.

تماشای موجودات دریایی از نزدیک

یک بخش دیگری هم در مجموعه پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا وجود دارد که مختص نمایش با حیوانات است، این بخش یک استاندیوم 1800 نفره است که در آن می توانید به تماشای نمایش دلفین های بنشید.

البته به لحاظ حفاظت از محیط زیست و حمایت از حقوق حیوانات پیشنهاد می گردد که کمتر به سمت بازدید از جاذبه هایی که همراه با نمایش حیوانات است بروید. در مورد این موضوع مطلبی هم توسط تیم تحریریه خبرنگاران نوشته شده است با مضمون 10 جاذبه گردشگری که حیوان آزاری محسوب می شوند! که پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه کنید، قطعا بعد از خواندن خودتان تصمیم می گیرید که دیگر به سمت این سبک جاذبه های نروید!

امکانات پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا

رستوران و کافه های پارک آبی لند آو لجندز

نکته قابل توجه دیگری که در مجموعه پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا سبب شده تا مسافران زیادی به سمت آن بروند، بعضی از محبوب ترین مراکز خریدی که در این پارک آبی وجود دارد عبارت از: فست اند گود (Fast And Good)، میدپوینت (Midpoint)، سافاری برگر (Safari Burger)، دوناتس (Donuts)، شیکی کیوسک (Shaky Kiosk)، آیس کریم (Ice Cream)، کاپ اند گو کافی (Cup And Go Coffee)، سکرت کوییزین (Secret Cuisine) و تراس کافه (Terrace Cafe)

دسترسی به پارک آبی لند آو لجندز در آنتالیا

به منظور دسترسی به منطقه بلچ در آنتالیا می بایست که به 35 کیلومتری مرکز شهر بروید؛ برای رفتن هم از جمله وسایلی که می توانید از آن بهره ببرید عبارت از تاکسی، وسایل نقلیه شخصی یا ترنسفرهای هتل یا فرودگاهی هستند.

آدرس: Land Of legends Theme Park, Kadriye Mahallesi, Ataturk Cd., Antalya

هزینه ها و زمان مناسب برای بازدید

برای رفتن به پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا دو راه وجود دارد، اول اینکه به دلیل قرارگرفتن این پارک درون هتل 5 ستاره در صورتی که شما در این هتل اقامت داشته باشید می توانید با در دست داشن کارت هتل از تمامی امکانات پارک بهره مند شوید، اما در صورتی که مهمان این هتل نیستید هزینه هایی را بابت استفاده از امکانات این پارک آبی باید بپردازید.

ما در اینجا اطلاعاتی در مورد زمان و هزینه های پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا خدمتتان ارائه خواهیم، اما به دلیل تغییراتی که ممکن است در سیاست های این مجموعه رخ دهد، پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از رفتن به سمت این پارک به سایت آن مراجعه کنید و از آخرین اطلاعات مربوط به هزینه ها و زمان مناسب برای بازدید آگاه شوید.

  • هزینه ورودی پارک آبی از ساعت 10 تا 21

برای بزرگسالان 298 لیر ترکیه | برای بچه ها بین 4 تا 11 سال 238 لیر ترکیه

  • هزینه ورودی پارک آبی از ساعت 16:00 تا 21:00

برای بزرگسالان 175 لیر ترکیه | برای بچه ها بین 4 تا 11 سال 140 لیر ترکیه

البته این مجموعه آبی شرایطی را فراهم آورده تا بازدیدنمایندگان آن بتوانند بدون اینکه در صف انتظار پارک آبی لند آو لجندز در آنتالیا بایستند با پرداخت 300 لیر ترکیه وارد مجموعه شوند.

چند نکته مهم قبل از رفتن به پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا

  • در مجموعه آبی لند آو لجندز چند نهنگ سفید نگهداری می گردد که این فرصت را به شما می دهند تا بتوانید به آن ها نزدیک شوید و عکس های یادگاری با این حیوانات عظیم جثه بگرید. برای تماشای این حیوانات محدودیت سنی وجود ندارد ولی بچه ها زیر 6 سال حتما باید همراه با فرد بزرگتر به این حیوانات نزدیک شوند. هر فرد بزرگ سال فقط مسئولیت 3 کودک زیر 6 سال را می تواند بر عهده بگیرد.
  • در این مجموعه آبی شرایطی فراهم آورده شده تا گروه هایی از علاقمندان به مدت 30 دقیقه همراه با دلفین ها در استخرهای مخصوص شنا نمایند. تمامی افراد شرکت نماینده در این گروه ها باید بالای 8 سال سن و دارای مهارت های شنا کردن باشند.
  • نکته ای که ضروری است در مورد فعالیت های موج سواری در این پارک آبی بدانید این است که در صورت بلد نبودن فعالیت های آبی می توانید از مربی های متخصصی که در این پارک حضور دارند بهره ببرید.
  • افرادی که توانایی های لازم برای شنا در اعماق را دارند می تواند به بازدید از حیوانات دریایی که در عمق 4 متر هستند بروید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14577

به "تجربه یک روز هیجان انگیز در پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه یک روز هیجان انگیز در پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید