تمام وسایل خانه را با یک دستگاه کنترل کنید

به گزارش مهسان بلاگ، حالا دیگر می توانید تمامی وسایل الکتریکی و هوشمند خانه خود را تنها با یک دستگاه کنترل از راه دور مدیریت کنید. یکی از مسائل بزرگ کاربران، گم کردن کنترل وسایل الکتریکی و هوشمند در خانه است. به گونه ای که کاربران در بیشتر اوقات کنترل تلویزیون، هود یا در را گم کرده و مجبور به کنترل آن از طریق صفحه نمایش می شوند.

تمام وسایل خانه را با یک دستگاه کنترل کنید

این در حالی است که اغلب وسایل هوشمند در عصر حاضر با کنترل از راه دور مدیریت شده و حجم زیاد کنترل های متفاوت در خانه مسائل متعددی را برای کاربران فراهم می کند. برای حل این مشکل کمپانی Sevenhugs کنترل هوشمندی را طراحی و ساخته است که هوشمندانه بیش از 650 هزار دستگاه هوشمند را کنترل می کند. بنابراین فرقی نمی کند مارک تلویزیون یا چراغ هوشمند منزل شما چه باشد، چرا که این فناوری در ساده ترین شکل ممکن از طریق وای فای، بلوتوث و مادون قرمز با تمامی وسایل هوشمند خانه سازگار شده و آنها را هوشمندانه کنترل می کند.

این سیستم به محض اشاره به هر دستگاه، به صورت اتوماتیک فعال شده و با بهره گیری از سه سنسور هوشمند آن را کنترل می کند. این فناوری قابلیت کنترل از راه دور نیز دارد؛ بدین شکل که کاربر می تواند در اتاق خواب حضور داشته و همزمان با روشن کردن قهوه جوش، چراغ خواب فرزندان خود را روشن کرده و با این اقدام آنها را برای رفتن به مدرسه بیدار کند. این سیستم هوشمند کنترل وسایل هوشمند خانه را بسیار آسان تر کرده و مدیریت تمامی وسایل الکتریکی را تنها با یک دستگاه امکانپذیر می کند. این فناوری دارای یک پایه شارژ است که با قرارگیری این سیستم روی آن به سهولت شارژ شده و آماده کار می شود. این کنترل جادویی همچنین چندین قابلیت از یک دستگاه را همزمان با یک فشار کنترل می کند. بدین گونه که همزمان با روشن کردن تلویزیون، ورودی شبکه ها را نیز تغییر داده و صدای آن را کم و زیاد می کند. برای خرید این کنترل جادویی می توانید به وب سایت های عمومی مراجعه کرده و آن را با قیمتی برابر 300 دلار امریکا خریداری کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15195

به "تمام وسایل خانه را با یک دستگاه کنترل کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام وسایل خانه را با یک دستگاه کنترل کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید