جامائیکا بهشت کارائیب- Jamaica

به گزارش مهسان بلاگ، معروفیت جامائیکا به دلیل مناظر بکر و زیبا و ساحل های شگفت انگیز ، آبشارهای کم نظیر و هتل های ساحلی لوکس میباشد.

جامائیکا بهشت کارائیب- Jamaica

جامائیکا جزیره ایست واقع در دریای کارائیب در قاره امریکا که در سال 1962 پیروز به دریافت استقلال خود از بریتانیا شد.این کشور ملکه الیزابت دوم را رییس خود میداند، پایتخت آن کینگستون و جمعیت آن حدود 3 میلیون نفر میباشد.

بهترین مکان برای داشتن تعطیلاتی توام با آرامش سواحل جامائیکاست، به دلیل داشتن آب و هوای گرمسیری در هر فصلی از سال سفر به این جزیره دلچسب بوده و تفریحات و خاطرات خوشی را برای گردشگران رقم میزند.در این جریزه هتل های گوناگون برای افراد مختلف با سلیقه ها و بودجه های متفاوت وجود دارد.

پاذک آبی مونگوبی یکی از قدیمی ترین قسمت های سواحل جامائیکا میباشد. در این ساحل دمای آب در کل سال حدود 26 درجه بسیار مناسب برای شنا و غواصی میباشد.نام این ساحل از دکتر محلی که اهدا کننده این زمین ها میباشد گرفته شده و دلیل معرفیت آن نیز همین امر است.در تمامی طول ساحل غذاخوری ها و اقامتگاه های مختلفی وجود دارد،غذاهای این منطقه نیز طعم بسیار دلچسبی دارد که امتحان کردن آن خالی از لطف نیست.

در فهرست بهترین آبشار های جهان ، آبشار Dunnُs River واقع شده است که از گنجینه های کارائیب بهحساب می آید. آب این آبشار بسیار خنک و دلپذیر میباشد و درختان زیادی نیز در اطراف آن قرار دارند.در کنار این آبشار نیز تل های بسیاری وجود دارد که به ارائه خدمات به گردشگران می پردازند.

جامائیکا برای محافظت از مناطق بکر و دینی خود ازجمله اینآبشار اقدامات مهمی را انجام میدهد تا به طبیعت این جزیره آسیبی وارد نشود و تمامی گردشگران بتواند نهایت لذت را از سفر و گردش خود داشته باشند.

علاوه بر طبیعت زیبا در جامائیکا ،باید از موزه باب مارلی خواننده معروف این کشور نیز دین کرد.البته این موزه خانه خود باب مارلی میباشد که قبر او نیز در همان جا واقع شده است.او یکی از پیروز ترین افراد در موسیقی Reggae و Rastafari نیز بود.

در قسمت شمالی جزیره جامائیکا غارهای زیبایی به نام گرین گروتو وجود دارد که اقامتگاه های Montego و Ocho Rios در آنجا واقع شده است. طول این غارها 1525 متر و عمقشان 12 متر میباشد.در این غار دریاچه ای با عمق 36 متر از سطح زمین وجود دارد که بازدید از این غار را بسیار هیجان انگیزتر میکند.

در Lucea منطقه ای 20هکتاری مخصوص نگهداری دلفین ها وجود دارد که در واقع قسمتی از دریاست و توسط سنگ هایی از آن جدا شده است.علاوه بر دلفین ها سفره ماهی ها نیز در Dolphin Cove زندگی میکنند ،که دیدن آنها در حین غواصی بسیار خاططره انگیز میباشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: سفرگو
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14748

به "جامائیکا بهشت کارائیب- Jamaica" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامائیکا بهشت کارائیب- Jamaica"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید