در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ کودتای 1332؛ نقطه سرانجام چهارگانه تاریخی منیژه آرمین

به گزارش مهسان بلاگ، منیژه آرمین نویسنده گفت:اقتضائات داستانی چهارگانه تاریخی به گونه ای است که می توانیم حوادث را تا کودتای سال 1332 ذکرکنیم.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ کودتای 1332؛ نقطه سرانجام چهارگانه تاریخی منیژه آرمین

منیژه آرمین نویسنده در مصاحبه با خبرنگار ، در خصوص اثر در دست نگارشش گفت: هم اکنون در حال نگارش چهارمین جلد از چهارگانه تاریخی هستم. قصد داشتم در این کتاب حوادث سال های 1320 تا 1357 را نقل کنم، اما اقتضائات داستانی به گونه ای پیش می رود که به ما اجازه نمی دهد حوادث را تا سال 1357 بیان کنیم از این رو پیش بینی می کنم کتاب باید تا کودتای سال 1332 تمام گردد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نصف بیشتر جلد چهارم چهارگانه تاریخی را نوشته ام و به حوادث سال 1325 رسیده ام، گفت:این سال ها، سال های پرماجرای تاریخ ایران است. ما در کتاب به مباحث پس زمینه ای حوادث می پردازیم و حوادث را تا سال 1332 نقل می کنیم.

این نویسنده با بیان اینکه در حال حاضر به شدت درباره حوادث این سال ها پژوهش می کنم و کار تحقیقی انجام می دهم، گفت: انتشارات سوره مهر، جلد چهارم چهارگانه تاریخی را هم مانند جلد های قبلی آن منتشر می نماید.

آرمین در خصوص عنوان جلد چهارم چهارگانه تاریخی گفت: باید کتاب در یک نقطه عطفی از نظر تاریخی تمام گردد تا بتوان عنوان مناسبی برای این جلد از کتاب انتخاب کرد. کتاب دیگرم با عنوان شخصیت شناسی در مثنوی و کمدی الهی دانته در انتشارات سوره مهر منتشر شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4172

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ کودتای 1332؛ نقطه سرانجام چهارگانه تاریخی منیژه آرمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ کودتای 1332؛ نقطه سرانجام چهارگانه تاریخی منیژه آرمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید