دستکاری احتمالی قلعه نویی در نیمکت نساجی

به گزارش مهسان بلاگ، جواد نکونام و تیمش اوضاع خوبی ندارند. دو بازی سخت مقابل زردپوشان اصفهانی، یکی در رقابت های جام حذفی و دیگری در لیگ برتر ممکن است برای نکونام گران تمام گردد.

دستکاری احتمالی قلعه نویی در نیمکت نساجی

به گزارش خبرنگاران ، اکبر منتشلو ، هشت هفته از هجدهمین دوره لیگ برتر گذشته و برخی از تیم ها برای سرو سامان دادن به اوضاع تیمشان و خارج شدن از بحران زودرس، تغییراتی را روی نیمکت شان به وجود آوردند. این تغییرات تنها در تیم های پایین جدولی مثل سپیدرود، نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت و... نبوده بلکه برخی تیم های بالای جدولی مثل تراکتورسازی، فولاد و... هم دست به جراحی ها زدند تا زمان از دست شان نرود.

در این بین نساجی مازندران که با جواد نکونام از لیگ دسته اول فوتبال کشورمان راهی لیگ برتر گردیده، هنوز مقاومت می نماید و تغییراتی روی نیمکت نداده است. اما به نظر می رسد که زمان برای نکونام هم به سرعت سپری می گردد و او نیز ممکن است به تیر تغییرات زمین گیر گردد. نساجی اوضاع خوبی در جدول رده بندی ندارد و با قرار دریافت در رده سیزدهم هنوز نتوانسته خود را از منطقه خطر دور کند. هر چند نکونام کوشش می نماید با تغییرات در تیمش و نوع بازی شاگردانش شرایط بهتری را کسب کند، اما تا کنون موفق نبوده و باید دید مسئولان نساجی تا کی این شرایط را تحمل خواهند کرد. نساجی مازندران یک بازی مقابل سپاهان در جام حذفی خواهد داشت که بازی سنگینی است و امیر قلعه نویی به این راحتی ها رقابت های جام حذفی را ترک نخواهد کرد. این تیم دوباره باید در لیگ برتر مقابل سپاهان به میدان برود و معلوم نیست بتواند از این دیدار امتیازی را کسب کند و اگر این اتفاق رخ دهد، شاید امیر قلعه نویی و تیمش باعث تغییراتی روی نیمکت نساجی مازندران شوند. به این ترتیب زرد پوشان اصفهانی احتمالاً وضعیت زرد را برای نکونام به صدا در آوردند. چیزی که قطعاً خوشایند این سرمربی نخواهد بود، اما امیر قلعه نویی در این دو بازی چیزی کم نخواهد گذاشت و بعید به نظر می رسد این جوان آبی پوش با تیم قرمزپوشش بتواند ژنرال آبی ها را در این دو بازی ناکام کند.

11-310

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1986

به "دستکاری احتمالی قلعه نویی در نیمکت نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستکاری احتمالی قلعه نویی در نیمکت نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید