راه اندازی موزه مطبوعات در آذربایجان شرقی

به گزارش مهسان بلاگ، استاندار آذربایجان شرقی از تجهیز و راه اندازی موزه مطبوعات استان تا سه ماه آینده اطلاع داد.

راه اندازی موزه مطبوعات در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در جشن روز خبرنگار در انجمن صنفی روزنامه نگاران استان، ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار، گفت: نامگذاری مناسبت ها دو فلسفه اصلی دارد و علاوه بر این که فرصتی برای قدردانی از فعالان حوزه فراهم می نماید، باعث می گردد تا اهمیت موضوع نامگذاری نیز در جامعه تبیین گردد.

وی با تاکید بر این که پیشرفت و تعالی جامعه در سایه آگاهی، اطلاعات، دانش و مهارت رسانه ای است، اضافه نمود: در این رابطه عمده بار مسئولیت بر عهده رسانه ها است.

وی با بیان این که خبرنگاری صرفا علم، تکنیک، سواد و... نیست، بلکه حرفه ای سرشار از عشق و مسئولیت است، اضافه نمود: همه نمی توانند خبرنگار شوند، چرا که این حرفه مقدس به استعداد، زکاوت و قریحه خبرنگاری احتیاج دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که جامعه خبری استان از تدبیر، توانایی و کیاست کافی برخوردار است، تاکید نمود: دوران مشروطه و همچنین دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دوران اوج خبرنگاری و فعالیت خبری در ایران است.

وی با بیان این که وجود تعدد رسانه ها در استان نشانگر آن است که جامعه ما به این حرفه ارزش بسیاری قائل است، اضافه نمود: از زحمات و کوشش های بی وقفه و موثر این قشر قدردان هستیم.

وی با بیان این که هدف از زندگی رسیدن به حقیقت است، اظهار کرد: حقیقت زندگی کشف نمی گردد مگر از طریق انسان های تکاپوگر و آنانی که حقیقت جامعه را نشان می دهند.

ش

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14028

به "راه اندازی موزه مطبوعات در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی موزه مطبوعات در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید