فوتبال دنیا، تاتنهام در صدد جذب خرید کم فروغ بارسلونا

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - تیم تاتنهام قصد دارد بازیکنی که بارسلونا تابستان سال جاری از بوردو خرید را از چنگ این تیم درآورد.

فوتبال دنیا، تاتنهام در صدد جذب خرید کم فروغ بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، با وجود آنکه کمتر از 6 ماه از زمان انتقال مالکوم از بوردو به بارسلونا می گذرد، شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال او شنیده می گردد.

بارسلونا در پنجره تابستانی هافبک سابق بوردو را در آستانه سفر به رم برای عقد قرارداد با جالوروسی به کاتالونیا برد و با او قراردادی 36.5 میلیون پوندی بست.

بارسلونا با همه تلاشی که برای خرید مالکوم انجام داد و جنجالی که به خاطر ربودن او از چنگ رم به راه انداخت، به این بازیکن 21 ساله فرصت چندانی برای بازی کردن نداده است.

در واقع ارنستو والورده سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این فصل تنها 25 دقیقه در تمامی رقابت ها به مالکوم میدان داده و به نظر نمی رسد در برنامه هایش جایی برای او در نظر گرفته باشد. همین موضوع سبب شده است که برخی باشگاه ها مانند اینتر و تاتنهام برای خرید این بازیکن برزیلی به حالت آماده باش در آیند. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

طبق ادعای نشریه کوریره دلواسپورت، باشگاه تاتنهام قصد دارد پیشنهادی 50 میلیون پوندی برای خرید مالکوم به بارسلونا ارائه کند. تاتنهام به خاطر هزینه های مربوط به ساخت استادیوم جدیدش، تابستان سال جاری هیچ خریدی انجام نداد اما ظاهراً این باشگاه قصد دارد در پنجره زمستانی ترکیبش را تقویت کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2421

به "فوتبال دنیا، تاتنهام در صدد جذب خرید کم فروغ بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، تاتنهام در صدد جذب خرید کم فروغ بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید