فیلم ، لحظه نجات زن جوان ایرانی در گرجستان ، مجروحیت شدید گردشگر ایرانی ؛ انتقال زمینی امکانپذیر نبود

به گزارش مهسان بلاگ، رسانه های گرجستان خبر دادند که امدادگران این کشور یک گردشگر مجروح ایرانی را به بیمارستانی در تفلیس منتقل کردند.

فیلم ، لحظه نجات زن جوان ایرانی در گرجستان ، مجروحیت شدید گردشگر ایرانی ؛ انتقال زمینی امکانپذیر نبود

خبرنگاران: تیم نجات سازمان خدمات اضطراری وزارت کشور گرجستان یک زن 30 ساله ایرانی که به گرجستان سفر نموده بود را در یکی از روستاهای این کشور نجات دادند.

این گردشگر ایرانی که به شدت مجروح شده بود توسط امدادگران در روستای کوملهورتا (Kumelaurta) در منطقه تاریخی توشیتی جورجیا (Georgias historical region of Tusheti) نجات داده شد.

پزشکان گرجستانی اعلام کردند امکان انتقال زمینی این زن ایرانی به علت شدت جراحات و مسافت طولانی امکانپذیر نبود و می توانست جان این گردشگر را به خطر بیندازد به همین دلیل او را به وسیله بالگرد به بیمارستانی در تفلیس منتقل کردند.

نکته قابل توجه در گزارش رسانه های گرجستانی این است که هیچ اشاره ای به علت این حادثه ننموده اند. از هویت مسافر ایرانی نیز خبری منتشر نشده است.

گئورگی چوگووادزه رئیس سازمان ملی گردشگری گرجستان اعلام نموده بود که در سال 2018 بیش از 260 هزار گردشگر ایرانی از این کشور 3 میلیون و 700 هزار نفری دیدار کردند.

ویدئوی لحظه نجات زن جوان ایرانی در گرجستان را در زیر ببینید:

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: چمدان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14272

به "فیلم ، لحظه نجات زن جوان ایرانی در گرجستان ، مجروحیت شدید گردشگر ایرانی ؛ انتقال زمینی امکانپذیر نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، لحظه نجات زن جوان ایرانی در گرجستان ، مجروحیت شدید گردشگر ایرانی ؛ انتقال زمینی امکانپذیر نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید