لبدف: در ست های سوم و جهارم تمرکز نداشتیم، درباره داوری صحبت نمی کنم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا با بیان اینکه در ست سوم و چهارم بازی تیمش مقابل قطر، شاگردانش تمرکز کافی نداشته اند، گفت: در کل بازی خوبی بود و تصمیم ندارم در خصوص داوری ها صحبت کنم.

لبدف: در ست های سوم و جهارم تمرکز نداشتیم، درباره داوری صحبت نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، مارک لبدف، سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا پس از پیروزی تیمش مقابل قطر در نخستین روز رقابتهای قهرمانی آسیا 2019، اظهار کرد: بازی با قطر یک دیدار مهم و مشخص کننده برای هر دو تیم بود، تنش و فشار ذهنی روی بازیکنان در این شرایط طبیعی است. بازیکنانم در ست های سوم و چهارم تمرکز خود را از دست دادند و کار به ست پنجم کشید.

او در خصوص دلیل کم استفاده کردن از توماس ادگار پاسور و ستاره تیمش در این دیدار شرح داد: او مدتی است که از شرایط مسابقه دور بوده و همچنین بازیکنان جایگزین خوبی برای او مثل ویلیامز، در تیم ما حضور دارند.

لبدف درباره بازی امروز تیمش اضافه کرد: قطر تیم سازمان یافته ای است که والیبال را خیلی خوب و منظم بازی می نماید. امروز هم عملکرد بسیار خوبی داشتند.

سرمربی استرالیا درباره کیفیت ویدیو و داوری بازی نیز گفت: در کل عملکرد خوبی از داوران شاهد بودیم، اما تصمیم ندارم در خصوص اتفاقات و تصمیمات داوری صحبت کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16883

به "لبدف: در ست های سوم و جهارم تمرکز نداشتیم، درباره داوری صحبت نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبدف: در ست های سوم و جهارم تمرکز نداشتیم، درباره داوری صحبت نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید