مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان با استاندار دیدار کرد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، روز چهارشنبه علی رضا شیروی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان با سید موسی خادمی استاندار لرستان دیدار کرد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان با استاندار دیدار کرد

محمد بازوند مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز لرستان و مجید کیان پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار حضور داشتند.

استاندار لرستان در این دیدار با اشاره به اینکه رسانه ملی و صدا و سیمای مراکز استانی می توانند نقش نخ تسبیحی داشته باشند بین دستگاه های اجرایی، گروه های مختلف، فعالان سطح جامعه و ... گفت: نقش صدا و سیما فرادستگاهی است و می تواند همگرایی ایجاد کند.

سید موسی خادمی با بیان اینکه در زمان مدیریت بازوند مدیرکل سابق صدا و سیما نیز شاهد اجرای همین نقش بودیم و ایشان نیز فردی پر کوشش و پرکار و خوش نیت بودند، به دنبال این بودند که مسئله ای از استان را حل نمایند و استان گامی به جلو برود، توضیح داد: ذکر فضایل آقای شیروی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان را شنیده ایم، ایشان نیز فردی پرکوشش هستند.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان صدا و سیما با صدور احکامی علی رضا شیروی را به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان و محمد بازوند را به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام منصوب نموده است.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز روز شنبه 8 دی ماه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4012

به "مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان با استاندار دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان با استاندار دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید