هدف تازه پرسپولیس: دبل مقابل سپاهان

به گزارش مهسان بلاگ، سرخ ها می خواهند دوگانه داخلی را به دست آورده و اصطلاحا دبل نمایند. اولین و آخرین دبل پرسپولیس در سال 78 رخ داد.

هدف تازه پرسپولیس: دبل مقابل سپاهان

پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر و ثبت هت تریک قهرمانی در این رقابت ها پرسپولیس تبدیل به پرافتخارترین تیم این مسابقات شد. حالا پرسپولیس جام حذفی را پیش رو دارد. جامی که تا کنون با برانکو پیروز به فتح آن نشده است. پرسپولیس تا کنون 5 بار قهرمان این رقابت ها شده و برای اینکه خودش را به استقلال 7 جامه در رقابت های حذفی نزدیک کند بادید سال جاری قهرمان این رقابت ها گردد.

از طرفی خود برانکو دوست دارد بعد از پیروزیت هایی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراه پرسپولیس به دست آورد طلسم ناکامی در این رقابت ها را نیز بکشند. با این حال پرسپولیس در نیمه نهایی حریف قدرتمندی در پیش دارد. تیمی که در لیگ برتر نیز تا بازی آخر در کورس قهرمانی بود و نزدیک ترین تعقیب نماینده اش به حساب می آمد.

سپاهان نیز تاکنون چهار بار قهرمان جام حذفی شده و در صورت قهرمانی به تعداد جام های پرسپولیس در این رقابت ها خواهد رسید. بنابریان همین مساله می تواند انگیزه ای برای پرسپولیسی ها باشد تا نگذارند سپاهان در افتخارات جام حذفی به این تیم برسد.

پرسپولیس یک انگیزه بسیار بزرگ دیگر هم دارد. سرخ ها می خواهند دوگانه داخلی را به دست آورده و اصطلاحا دبل نمایند. اولین و آخرین دبل پرسپولیس در سال 78 رخ داد که سرخ ها بعد از قهرمانی در جام آزادگان در خرداد سال 78 استقلال را در فینال جام حذفی شکست دادند و قهرمان شدند.

این اتفاق حالا 20 سال بعد نیز می تواند تکرار گردد و چنانچه سرخ ها به این افتخار برسند تیم فعلی تبدیل به دومین تیم تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد شد که در یک سال هر دو جام داخلی را به دست آورده است.

پرسپولیس که در رقابت قهرمانی لیگ پیروز شد سپاهان را کورس خارج کد حالا می داند حریف اصفهانی دنبال تلافی است اا سرخ ها هم برای دبل کردن حریف شان رد این فصل انگیزه و اشتیاق دارند.

3-270

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9645

به "هدف تازه پرسپولیس: دبل مقابل سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف تازه پرسپولیس: دبل مقابل سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید