پشتیبانی سازمان جهانی گردشگری از کوشش های ایران

به گزارش مهسان بلاگ، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در پیامی به رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر حمایت و پشتیبانی از توسعه گردشگری کشورمان تاکید نموده است.

پشتیبانی سازمان جهانی گردشگری از کوشش های ایران

به گزارش خبرنگاران، در متن پیغام زوراب پلولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری به علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمده است:

ملاقات با جناب عالی در جریان سفر اینجانب به جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO مایه افتخار من بود. مشاهده حمایت شخصی جناب عالی و اعتماد به بخش گردشگری به عنوان سرچشمه رشد مالی و توسعه پایدار برای اینجانب بسیار مسرت بخش بود. همچنین به خاطر مذاکرات انجام گرفته بسیار ممنونم.

بدون شک حضور جناب عالی در نشست عمومی حامل پیغامی قوی به صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران بوده و مبین این نکته است که می توان بر حمایت کامل و هدایت (آن سازمان) حساب ویژه ای باز کرد. این رویداد پیشنهادهای فوق العاده و عالی گردشگری جمهوری اسلامی ایران و توانایی در بهره گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فناوری را عرضه نمود و به اثبات رساند.

خواهشمند است نسبت به تعهدات و آمادگی کامل این سازمان مبنی بر پشتیبانی از کوشش های جمهوری اسلامی ایران برای تقویت بخش گردشگری آن کشور اطمینان کامل داشته باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15033

به "پشتیبانی سازمان جهانی گردشگری از کوشش های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی سازمان جهانی گردشگری از کوشش های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید