کنتس لبریخا، کاخی تاریخی در سویا

به گزارش مهسان بلاگ، سویا شهری مملو از آثار تاریخی و فرهنگی است. در واقع این شهر معروف ترین کلیساهای دنیا، خیابان ها و هنرمندان فعال در عرصه موسیقی را در اختیار دارد که برای بسیاری از گردشگران هیجان انگیز است.

کنتس لبریخا، کاخی تاریخی در سویا

در واقع وقتی در شهری تاریخی قدم می گذارید حس و حال متفاوتی خواهید داشت. گردشگران هیچگاه از انتخاب سویا برای سفری چند روزه پشیمان نخواهند شد.

شما در سویا باید برای بازدید از اماکن تاریخی آماده شوید. یکی از این مقاصد کاخ کنتس لبریخا است. کاخی که در واقع یک عمارت اشرافی در میان سویا است و می توان از آن به عنوان یکی از زیباترین اماکن تاریخی این شهر یاد کرد.

معماری این کاخ بسیار زیبا و جذاب است به نحوی که با گذشت زمان همچنان دارای شکوه و زیبایی است.

این کاخ دارای یک پلکان بزرگ است که به ورودی و سقف های زیبای آن منتهی می گردد.

جالب است بدانید دیوارهای این کاخ به سبک عربی طراحی و تزیین شده است. بدون شک طراحان این کاخ به سبک معماری عربی علاقه بسیاری داشتند که امروز آثاری از آن قابل مشاهده است. محوطه این عمارت اشرافی مملو از گیاهان اندلسی است.

اما در کنار جذابیت های معماری این کاخ بخش دیگری در انتظار شما است. کاخ کنتس لبریخا را باید گنجینه ای از موزائیک ها، لیوان ها، ظروف و مجسمه های باستانی دانست که برای بازدیدکنندگان به نمایش در آمده اند.

اما اینکه در چه فصلی از سال راهی سویا شویم، نکته ای است که باید به آن توجه داشت. سویا تقریبا در تمام سال آفتابی است در نتیجه، با توجه به چنین موضوع تمامی ماه های سال می تواند برای سفر به سویا و گشت و گذار در دل تاریخ و هنر جذاب باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همگردی
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15214

به "کنتس لبریخا، کاخی تاریخی در سویا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنتس لبریخا، کاخی تاریخی در سویا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید