گو اویوا: پرسپولیس بهترین تیمی بود که با آن روبرو شدیم

به گزارش مهسان بلاگ، ما اولین تیمی هستیم که در آزادی دست پر بیرون می آییم. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در این زمین شکست نخورده بود. ما برای برد به زمین آمده بودیم، اما بازی مساوی شد.

گو اویوا: پرسپولیس بهترین تیمی بود که با آن روبرو شدیم

به گزارش خبرنگاران ،گو اویوا بعد از قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از همه کسانی که در نشست خبری حضور دارند، تشکر می کنم. از گرفتگی صدایم هم عذرخواهی می کنم که به خاطر جو استادیوم مجبور بودم با صدای بلند با بازیکنانم صحبت کنم. بازی سختی بود و اگر بخواهم خلاصه صحبت کنم، باید این دیدار را را نبرد نام بگذارم.

وی در مورد عملکرد سوزوکی مهاجم تیمش گفت: امروز بازی بسیار خوبی از او دیدیم. سوزوکی مهاجم هدف مان بود و عملکرد فوق العاده ای داشت. امروز بازی بسیار درخشانی از او دیدیم و یکی از بهترین های ما بود و در لیست تیم ملی هم نهاده شده است. او هر روز به پیشرفت کردن ادامه می دهد و می تواند یکی از گزینه ها برای لژیونر شدن باشد.

سرمربی کاشیما در خصوص اینکه تیمش برای اولین بار قهرمان آسیا شده گفت: این بیستمین جامی است که کاشیما موفق به دریافت آن می گردد که این بیستمین جام همزمان با دریافت جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا شده است. این احساسی بزرگ و باعث افتخار باشگاه، بازیکنان و طرفداران است. در مقام مقایسه می توانم این جام را با دیداری که در جام باشگاه های دنیا در سال 2016 برابر رئال مادرید نهاده شدیم، مقایسه کنم، اما اعتقاد دارم بردن جام حتی از بازی با رئال هم فوق العاده تر و افتخارآمیزتر بود.

اویوا با اشاره به عملکرد بازیکن شماره 14 تیمش گفت: من با او هم بازی بودم و احساس بسیار جالب و فوق العاده ای دارم که با هم جام قهرمانی را کسب کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که بهترین تیمی که مقابل کاشیما نهاده شد و آنها را اذیت کرد، چه تیمی بوده ، گفت: اینکه بخواهیم آن را بگویم جالب نیست، اما پرسپولیس بهترین تیمی بود که در این سطح با آن روبه رو شدیم. نه تنها از لحاظ تیم بودن بلکه، به دلیل اینکه استادیوم بسیار بزرگی دارد که مملو از تماشاگران است و جو فوق العاده ای را ایجاد کند. ما اولین تیمی هستیم که در آزادی دست پر بیرون می آییم. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در این زمین شکست نخورده بود. ما برای برد به زمین آمده بودیم، اما بازی مساوی شد. این مسئله نشان می دهد که چقدر این بازی برای ما سخت و سخت بود. پرسپولیس تیم بسیار خوبی دارد و بازی خوبی هم به نمایش گذاشت. به نظرم، بهترین تیمی که مقابلش نهاده شدیم، پرسپولیس بود.

سرمربی کاشیما آنتلرز گفت: از زمانی که وارد ایران شدیم، شاهد پذیرای فوق العاده و میزبانی خوبی از مردم ایران بودیم. همچنین باید از همه عوامل داخلی و اجرایی ای اف سی که به ما یاری کردند، تشکر کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2760

به "گو اویوا: پرسپولیس بهترین تیمی بود که با آن روبرو شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گو اویوا: پرسپولیس بهترین تیمی بود که با آن روبرو شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید