140هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی سمنان مراجعه کردند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سید عباس دانایی ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان سمنان که به میزبانی فرمانداری برگزار گردید، ضمن تأکید بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان مرکز استان، تأکید کرد: از ابتدای امسال 140 هزار با مراجعه به درمانگاه های سمنان، 800 هزار نوع خدمات مختلف را دریافت کردند که خوشبختانه در این زمینه کار آیی خوبی را در این درمانگاه ها شاهد بوده ایم.

140هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی سمنان مراجعه کردند

وی همچنین درباره اقدامات اجرا شده درزمینهٔ تأمین سلامت غذایی نیز اضافه نمود: از ابتدای امسال تاکنون طرح نظارت و لایروبی از استخرهای کشاورزی شهرستان با همکاری مراکز بهداشت روستایی و شهری، محیط زیست، جهاد کشاورزی، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و ... در شش استخر کشاورزی سمنان اجراشده است.

نظارت بر عطاری های سمنان

فرماندار سمنان درباره آموزش های همگانی سلامت و تغذیه نیز، شرح داد: در بازه زمانی شش ماهه در سطح شهرستان 67 جلسه توجیهی آموزشی با حضور اقشار مختلف شامل کارمندان، شهروندان، امنای مساجد و هیئات مذهبی، دانشگاهیان و ... برگزار و در آن راهکارهای ارتقای سلامت همگانی بیان شده است.

دانایی از دانش آموزان، اولیا و مربیان و مدارس نیز به مثابه یکی از گروه های هدف طرح های ارتقای سلامت اجتماعی نام برد و اضافه نمود: طرح سنجش سلامت برای 35 هزار دانش آموز سمنان در مقاطع مختلف تحصیلی به اجرا درآمده است.

وی درباره طرح های امسال کارگروه سلامت شهرستان نیز شرح داد: جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی، اجرای طرح خانه و مدرسه و برگزاری نشست های مشاوره ای در خصوص تغذیه و افزایش مهارت ها و طرح های بهداشتی و سلامتی در زمره طرح های قابل اجرا در سمنان هستند.

فرماندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح پایش عطاری ها نیز در سمنان اشاره نمود و گفت: با هدف ارتقای سلامت اجتماعی مراکزی که با سلامت مردم مستقیماً درگیر هستند مانند عطاری ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه و ... با همکاری بازرسان اصناف و صنعت، معدن شهرستان سمنان کنترل و نظارت می شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2334

به "140هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی سمنان مراجعه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "140هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی سمنان مراجعه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید