4 هزار نوآموز شادگانی سال جاری به مدرسه می روند

به گزارش مهسان بلاگ، جواد جنامی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن جشن شکوفه ها ویژه کلاس اولی ها، اظهار کرد: کل نو آموزان پایه اول سال جاری چهار هزار و 480 نفر هستند که تاکنون سه هزار و 900 نفر به پایگاه سنجش الف و 400 نفر به پایگاه سیار مراجعه و غربالگری کامل و ثبت سناد شدند.

4 هزار نوآموز شادگانی سال جاری به مدرسه می روند

وی اضافه نمود: سال جاری بیش از چهار هزار در سال تحصیلی 98-97 دانش آموز کلاس اولی در شادگان به مدرسه می روند و نخستین روز رفتن به مدرسه را جشن می گیرند.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شادگان، اول دبستان را از پایه های مهم و اساس تحصیل علم و دانش اعلام کرد و گفت: در این پایه نقش معلم بسیار مهم است زیرا می تواند با برقراری ارتباط صمیمی با دانش آموزان، انگیزه و روحیه آنان را در فراگیری علم و پیمودن مسیر کسب دانش ارتقا دهد.

وی با اشاره به برنامه های این معاونت برای بازگشایی مدارس گفت: ساماندهی معلمان، برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی، پیگیری ثبت سناد دانش آموزان، سنجش نوآموزان، تهیه کتب درسی و نظارت بر ثبت نام از جمله این موارد است.

جنامی در سرانجام بیان کرد: جشن شکوفه ها سال جاری شنبه 31 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در دو جشن غنچه های نوآموزان پیش دبستانی و شکوفه های پایه اول در مدارس ابتدایی شادگان برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1424

به "4 هزار نوآموز شادگانی سال جاری به مدرسه می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 هزار نوآموز شادگانی سال جاری به مدرسه می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید