باز هم مهاجرت در ژیمناستیک، خناری نژاد هم می رود؟

به گزارش مهسان بلاگ، دارنده مدال طلای جام جهانی ژیمناستیک می گوید که احتمالا برای مربیگری به کشورهای خارجی مهاجرت خواهد نمود.

باز هم مهاجرت در ژیمناستیک، خناری نژاد هم می رود؟

هادی خناری نژاد در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص شرایط خود و اینکه در حال حاضر تمرین ژیمناستیک دارد یا خیر اظهار کرد: نه دیگر تمرین ندارم و تنها بدنسازی انجام می دهم. با بدنسازی می خواهم شرایطم خوب گردد ولی تمرینی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که تا دو سال قبل با وجود آسیب باز هم در مسابقات شرکت می کرد اما چطور به یکباره ژیمناستیک را رها کرد گفت: آن زمان من می توانستم در اردو متمرکز باشم، تمرین کنم و آماده شوم. در کنار تمرین هم فیزیوتراپی را در فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می دادم و شرایط مسابقه هم داشتم. حتی در دوران سرپرستی اسبقیان و ریاست درویش زاده با شرایطی که بازویم داشت به مدال هم رسیدم.

خناری نژاد ادامه داد: اکنون اما کمی شرایط زندگی ام متفاوت شده و ازدواج نموده ام. اکنون دغدغه اقتصادی هم دارم. فدراسیون که به ورزشکارانش حقوقی نمی دهد، من هم شرایطم به گونه ای نیست که بدون حقوق کار کنم. احتمالا برای مربیگری از ایران خارج شوم. تصمیمم این است که از ایران بروم.

دارنده مدال طلای جام جهانی ژیمناستیک گفت: من در حال حاضر مشاور قهرمانی رییس فدراسیون ژیمناستیک هستم. در هر فدراسیون سرشلوغی هایی وجود دارد. رشته های متفاوتی دارند و نمی رسند همه رشته ها را به دقت آنالیز نمایند، یا با همه در ارتباط باشند. من هم به عنوان مشاور کار می کنم اما شرایط اینگونه است و زیاد در ایران حمایت نمی شوید. بحث اقتصادی هم بالاخره پیش می آید و نمی توان آن را نادیده گرفت.

خناری نژاد گفت: تصمیم گرفتم همانند محمد رمضانپور، امین ارباب، علی عزیزی، نیما مزیدی و آرمان بختیاری از ایران بروم. برای من و محمد رمضانپور در اردوها و مسابقات خارجی هزینه شد و ما کسب تجربه کردیم. اما الان به این نتیجه رسیدم که محمد حق داشت. من هم اگر چهار سال پیش می رفتم شرایطم خیلی بهتر از الان بود.

دارنده مقام سوم آسیا در خصوص کشوری که قصد اقامت در آن را دارد گفت: احتمالا دانمارک یا ایسلند می روم و یا به کانادا خواهم رفت. سه کشور را مد نظر دارم. از کانادا که دعوت نامه را گرفته ام اما بیشتر دوست دارم در ایسلند نزدیک محمد باشم.

خناری نژاد در خاتمه گفت: در ایران از تجارب استفاده نمی گردد. این همه از بیت المال بابت هادی خناری نژاد هزینه شده اما اکنون استفاده آن را کشور دیگری باید ببرد. با این احکام و سابقه هایی که ما داریم خیلی راحت در هر جای جهان پذیرش می شویم و نگران نیستیم. این ها باید نگران باشند که ما را از دست می دهند. من به فدراسیون خرده نمی گیرم منظورم مسئولان رده بالاتر است. شاید بعد از این صحبت هایم سنگ اندازی گردد اما برایم مهم نیست، باید بدانند خیلی راحت افرادی را از دست می دهند که باز باید اندازه 200 نفر هزینه نمایند تا شاید تا 10 تا 15 سال آینده هادی خناری نژادی ساخته گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4554

به "باز هم مهاجرت در ژیمناستیک، خناری نژاد هم می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز هم مهاجرت در ژیمناستیک، خناری نژاد هم می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید