بازیکن نباید در کار رئیس دخالت کند، جایگاه ارث پدری کسی نییست

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته دوم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه در خانه والیبال تهران بین دو تیم پیکان و عقاب نهاجا برگزار گردید و در خاتمه پیکان با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

بازیکن نباید در کار رئیس دخالت کند، جایگاه ارث پدری کسی نییست

محمد ترکاشوند سرمربی تیم پیکان پس از پیروزی در این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه هفته دوم رقابت ها و تیم عقاب نیز دیر تشکیل شده است فکر می کنم در بازی اول هماهنگ تر بودند و در گیم دوم، خود را پیدا کردند. بازیکنان ما در ابتدا از نظر امتیازی بالاتر بودند و بازیکنان تصور نمی کردند که به دردسر بیافتند.

وی در ادامه اضافه نمود: از سرویس های هدفدار استفاده کردیم و در ست سوم نیز تغییر تاکتیک ایجاد و در نهایت به نتیجه دلخواه رسیدیم. در این بازی با برنامه بودیم و خدا را شکر نتیجه زحمات خود را در ست یک و سه شاهد بودیم و بدون نقص بودیم و پیروز شدیم.

ترکاشوند درباره داوری نیز گفت: داوری نیز سخت است. در هفته دوم رقابت ها هستیم و همانطور که مربیان و بازیکنان احتیاج به تمرین دارند داوران نیز باید رفته رفته به شرایط ایده آل خود برسند. در یک صحنه سرداور از داور خط یاری گرفت و رای را گفت.

ملی پوش سابق تیم های ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در چند روز گذشته حواشی در والیبال به وجود آمده و کاپیتان تیم ملی و رئیس فدراسیون با یکدیگر دچار اختلاف شده اند، گفت: وظیفه من مربیگری است و باید به مسائل تیم خود بپردازم اما در مجموع فکر می کنم والیبال ارث و ملک پدری کسی نیست و هر کسی روزی که می آید در یک روز نیز باید برود. من نیز زمانی ملی پوش بودم اما بالاخره از تیم ملی خداحافظی کردم و در حال حاضر نیز در حیطه مربی گری فعال هستم. خوش خبر زحمات زیادی برای والیبال کشیده و ما منکر زحمات او نیستیم اما رئیس فدراسیون صلاح دیده است که او کنار برود و از شخص دیگری استفاده کند.

او در ادامه اضافه نمود: بازیکنان باید کار خود را انجام دهند ودرگیر حاشیه نشوند چرا که وظیفه آنها بازی برای تیم ملی و جنگیدن است و در سایر مسائل همچون انتخاب سرپرست نباید دخالت کند. اگر آنها درگیر حاشیه نشوند روزهای خوبی برای والیبال ایران در انتظار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2324

به "بازیکن نباید در کار رئیس دخالت کند، جایگاه ارث پدری کسی نییست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن نباید در کار رئیس دخالت کند، جایگاه ارث پدری کسی نییست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید