دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی میزبان 600 طراح سئوال آزمون دانشنامه

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محمد آقاجانی در آیین افتتاحیه شصت و پنجمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و دومین آزمون دانشنامه فوق تخصصی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار گردید، میزبانی آزمونهای دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی را مایه افتخار دانشگاه دانست.

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی میزبان 600 طراح سئوال آزمون دانشنامه

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این دوره از آزمونها ضمن فعالیت پنج کمیته با حضور 80 نفر نیروی انسانی در حوزه های IT، تدارکات، پشتیبانی، مراقبت و محافظت و همچنین روابط عمومی و اطلاع رسانی افتخار میزبانی 600 استاد را دارد.

وی ادامه داد: در این دوره سیستم های اطلاع رسانی، سخت افزاری، نرم افزاری و دسترسی به شبکه های اطلاعاتی ضمن حفظ کامل امنیت برقرار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در شصتمین سال تاسیس خود مفتخر است در سالهای فعالیت خود ضمن تربیت 66 هزار دانش آموخته فارغ التحصیل که از مجموع این تعداد 15 هزار نفر در رشته دکتری عمومی، 8 هزار متخصص و فوق تخصص و یک هزار دکتری تخصصی را در کارنامه درخشان خود دارد.

وی ادامه داد: ردپای ارائه خدمات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سراسر کشور دیده می گردد، متخصصان و فوق تخصصان این دانشگاه معادل یک سوم کل متخصصان وزارت بهداشت است که همواره منشا اثر هستند.

آقاجانی در ادامه به یک هزار و 400 عضو هیات علمی دانشگاه، 13 هزار دانشجو (که 40 درصد این تعداد در مقطع تخصص تحصیل می نمایند) که در 250 رشته تحصیل می نمایند اشاره نمود.

وی اظهار امیدواری کرد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همانند سال های گذشته میزبان خوبی برای برگزاری این دوره از آزمونها باشد و این دوره مهم با کمترین نقص و کاستی برگزار گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 868

به "دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی میزبان 600 طراح سئوال آزمون دانشنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی میزبان 600 طراح سئوال آزمون دانشنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید