دروگبا: به مورینیو یک فرصت دیگر بدهید

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- دیدیه دروگبا ستاره اسبق تیم چلسی ضمن حمایت از خوزه مورینیو سرمربی پیشین آبی های لندن تاکید نمود که او مستحق شانسی دوباره است تا اعتبار خود را از نو بسازد.

دروگبا: به مورینیو یک فرصت دیگر بدهید

به گزارش خبرنگاران، شبکه فاکس اسپورتس روز دوشنبه نوشت: دوران حضور مورینیو در منچستریونایتد دسامبر سال گذشته و بدنبال کسب تنها 2 پیروزی از هشت بازی در مجموع رقابت ها، به انتها رسید و شکست سه بر یک مقابل لیورپول آخرین ضربه ای بود که ستون فقرات اولدترافورد را در هم شکست.

سبک بازی یونایتد تحت راهنمایی مرد پرتغالی همیشه مورد انتقاد قرار می گرفت و جو منفی ایجاد شده توسط وی در رختکن این تیم تعدادی از شیاطین سرخ را بر آن داشت تا با ادعای از دست دادن باور خود به سبک بازی سرمربی، از ادامه کار با وی سر باز زنند.

در ادامه، اوله گانر سولسشر به عنوان سرمربی موقت، راهنمایی یونایتد از هم گسیخته را بر عهده گرفت و آمار چشمگیر 14 پیروزی از 18 بازی را برای این تیم به ارمغان آورد.

رستاخیر یونایتد تحت راهنمایی مرد نروژی در لیگ قهرمانان اروپا نیز ادامه پیدا کرد؛ جایی که آنها پیروز شدند شکست 2 بر صفر مقابل پاری سن ژرمن را در بازی رفت در اولدترافورد، جبران نموده و با کسب پیروزی 3 بر یک در پارک دو پرنس در مجموع با نتیجه 3 بر 3 و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف راهی یک چهارم نهایی شوند.

احیای شیاطین سرخ به دست سولسشر انتقادهای بیشتری را از مورینیو به دنبال داشت اما این موضوع مانع از این نشد تا نام آقای خاص برای جانشینی سانتیاگو سولاری بحرانزده در رئال مطرح نگردد.

و حالا دروگبا که در جریان 2 دوره حضور سرمربی 54 ساله در چلسی، سابقه بازی تحت راهنمایی وی را در کارنامه دارد، معتقد است مورینیو استحقاق این را دارد تا با در اختیار داشتن فرصت، خود را به عنوان یکی از بهترین سرمربیان دنیا ثابت کند.

دروگبا در این خصوص گفت: فکر می کنم خوزه سرمربی بزرگی است و این استحقاق را دارد تا یک فرصت دیگر در اختیارش قرار داده گردد؛ او عاشق کارش است.

وی ادامه داد: آنچه در یونایتد رخ داد بدشانسی بود اما او همچنان کیفیت لازم برای سرمربیگری را دارد؛ می دانیم خوزه این کار را بارها انجام داده است اما مردم سال گذشته را فراموش نموده اند؛ او لیگ اروپا را با تیمش فتح کرد و به یکباره خبر رسید که کار او در یونایتد تمام شده است.

درست مثل مورینیو، یکی دیگر از چهره های مطرح چلسی با رئال ارتباط داده شده است اما دروگبا معتقد است ادن هازارد برای رسیدن به رویاهایش نیازی به رفتن به اسپانیا ندارد.

دروگبا در این مورد تاکید نمود: چرا هازارد باید از چلسی برود؟ به نظر من او می تواند همین جا همه چیز داشته باشد؛ می دانید که من شخصا فرصت های زیادی برای رفتن داشتم اما تصمیم گرفتم در چلسی بمانم و داستان خودم را بنویسم و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنم؛ بنابراین فکر می کنم هازارد هم این فرصت را دارد تا داستان خودش را در چلسی بنویسد.

ورزشی**3991**9118**

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6759

به "دروگبا: به مورینیو یک فرصت دیگر بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروگبا: به مورینیو یک فرصت دیگر بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید