علاقه بند: اداره کل ورزش و جوانان کار را از دست ما گرفت

به گزارش مهسان بلاگ، مالک بانی گستر ارومیه که قرار بود با خرید امتیاز گسترش فولاد در لیگ دسته فعالیت کند گفت: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی کار را از دست ما گرفت و دیگر نتوانستیم تیم داری کنیم.

علاقه بند: اداره کل ورزش و جوانان کار را از دست ما گرفت

به گزارش خبرنگاران، قرار بود تیم بانی گستر ارومیه با خرید امتیاز گسترش فولاد تبریز آماده مسابقات لیگ یک گردد، اما گفته می گردد این تیم توسط مسوولان استان آذربایجان غربی منحل گردیده و قرارداد همه بازیکنان فسخ گردیده است.

در این رابطه امیرحسین علاقه بند، مالک بانی گستر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ما در حال اجرا تمام پروسه های مالی و اداری باشگاه و بازیکنان بودیم و تقریبا همه چیز برای حضور در مسابقات آماده بود که اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به ما گفت که دیگر شما در اداره باشگاه نقشی ندارید و خودمان پول و بودجه داریم و باشگاه را مدیریت می کنیم. ما هم گفتیم اگر این طور باشد ما دیگر ادامه نمی دهیم و از باشگاه کنار می رویم.

او ادامه داد: من و آقای زنوزی تبریز بودیم تا پروسه انتقال و مدیریت را نهایی کنیم که صبح روز بعد آقای زنوزی با من تماس گرفت و گفت که چنین اتفاقی افتاده و اداره کل ورزش و جوانان می خواهد خودش کار را دست بگیرد. من نمی دانم مدیران ارومیه ای چه طور می خواهد جواب چهل بازیکنی که با این اتفاق از باشگاه خارج شدند را بدهد؟ این مساله بسیار عجیب و ناراحت کننده است.

باید دید مدیران ارومیه ای چه تدبیری برای آینده در نظر خواهند گرفت اگر آن ها در بازی بعدی مقابل استقلال جنوب تهران شرکت نکنند از دور مسابقات کنار می روند و ما بار دیگر شاهد سقوط یکی دیگر از تیم های ریشه دار و قدیمی در فوتبال ایران می شویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 430

به "علاقه بند: اداره کل ورزش و جوانان کار را از دست ما گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه بند: اداره کل ورزش و جوانان کار را از دست ما گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید