کیفرخواست علی کریمی صادر شد

به گزارش مهسان بلاگ، هوشنگ مقدس سرپرست سابق و غیر رسمی تیم ملی از علی کریمی به خاطر اظهاراتتش در برنامه نود شکایت نموده و حالا پرونده به مرحله کیفر خواست رسیده است.

کیفرخواست علی کریمی صادر شد

به گزارش خبرنگاران ، شکایت هوشنگ مقدس از علی کریمی درباره اتهام دریافت پول های فیفا به مرحله صدور کیفر خواست رسید. بعد از مناظره جنجالی علی کریمی و محمدرضا ساکت در برنامه نود، کریمی صحبت هایی مبنی بر وجود برخی پول های فدراسیون فوتبال، پاداش های فیفا و ... در حساب هوشنگ مقدس، تاجر ایرانی حاضر در امارات انجام داد که سپس مقدس اظهار داشت از علی کریمی شکایت و تا سرانجام این موضوع را پیگیری خواهد نمود.

هوشنگ مقدس فرد نزدیک به کارلوس کی روش و مقامات فدراسیون بود که مدت ها در کنار تیم ملی حضور داشت و در سفرها و مسابقات، تیم ملی را همراهی می کرد.این فرد که ساکن امارات بوده ارتباط بسیار خوبی با سرمربی پرتغالی تیم ملی داشت اما به یکباره از تیم ملی جدا شد هر چند بعد از جدایی اش هم علیه کی روش و مجموعه فدراسیون فوتبال مصاحبه ای نکرد.

در زمانی که تیم ملی سرپرست نداشت گفته می شد مقدس سرپرست غیر رسمی تیم ملی است و مقدمات سفرها،تمرینات،اسکان و اردوهای تیم ملی را فراهم می کرد.

3-165

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1214

به "کیفرخواست علی کریمی صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفرخواست علی کریمی صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید