گرمابی: پیروزی در جنگ اقتصادی با ملت و مسئولان متحد قابل حصول است

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: باید اختلافات سیاسی را در مقابل دشمنی که بسیار مصمم است تا ما را از نظر اقتصادی به زانو در بیاورد، کنار بگذاریم.

گرمابی: پیروزی در جنگ اقتصادی با ملت و مسئولان متحد قابل حصول است

حمید گرمابی در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح بهترین راه چارههای مقابله با شرایط فعلی تحریم پرداخت و اضافه کرد: در شرایط تحریم باید چندین اتفاق داخلی بیفتد. به هر حال در جنگ اقتصادی با دشمنی روبرو هستیم که بی تعارف در حوزه اقتصاد قوی است و بیش از 25 درصد اقتصاد دنیا را در اختیار دارد، در جنگ با چنین کشوری قطعا باید تمهیدات ویژه ای اندیشیده گردد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اتحاد و وفاق ملی را مهمترین راه چاره مقابله با شرایط تحریم دانست و اضافه کرد: باید تفکرات و اختلافات سیاسی را در مقابل دشمنی که بسیار مصمم است تا ما را از نظر اقتصادی به زانو در بیاورد، کنار بگذاریم و با وحدت و انسجام داخلی اجازه پیاده کردن چنین فکری را به دشمن ندهیم. قطعا ایستادگی و پیروزی در جنگ اقتصادی با ملت و مسئولان متحد و یک دست سهل الوصول تر از ملت و مسئولان متشتت و چند پاره است.

وی ادامه داد: البته برای پیروزی در جنگ اقتصادی قطعا احتیاجمند برنامه ریزی های دقیق تر با کار جهادی توسط قوای سه گانه هستیم. اقتصاد کشور احتیاجمند تشکیل اتاق های فکر و استفاده از منابع، امکانات و توانمندی های داخلی در برابر اتاق جنگ خزانه داری آمریکاست. برای فائق آمدن بر تحریم ها باید تمهیدات خیلی مخصوص یا ضد تحریم های ویژه ای داشته باشیم تا بتوانیم از صدمات بیشتر به اقتصاد کشور و معیشت مردم جلوگیری کنیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس خواهان میدان داری بخش خصوصی با حمایت های دولتی شد و اضافه کرد: با پشتیبانی قوی تر و پایدارتر دولت از تولیدکنندگان و صنعت گران می توانیم احتیاج کشور را از منابع داخلی تامین کنیم. هر چند که ممکن است از نظر کیفیت یا قیمت مشکلاتی وجود داشته باشد ولی می توانیم احتیاج کشور را از داخل تامین کنیم.

گرمابی استفاده از ظرفیت کشورهای دوست و همپیمانان منطقه ای و بین المللی را دیگر راه چاره مقابله با تحریم های اقتصادی آمریکا برشمرد و اضافه کرد: به جز چند کشور بقیه کشورها روابط دیپلماتیک و سیاسی نسبتا خوبی با ایران دارند که باید از این موقعیت در جهت تقویت جبهه اقتصادی استفاده کنیم. گسترش مراودات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با کشورهای منطقه و سایر کشورهای دنیا قطعا اثرات تحریم را برای ما بیشتر می نماید. باید کوشش کنیم پول ملی کشورهای هدف را برای انجام مبادلات اقتصادی به خدمت بگیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3204

به "گرمابی: پیروزی در جنگ اقتصادی با ملت و مسئولان متحد قابل حصول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرمابی: پیروزی در جنگ اقتصادی با ملت و مسئولان متحد قابل حصول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید